DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

JZD_760mm

 

Trať JZD_760mm

 

Dnes jsem si pro vás připravil 7 hodinovou aktivitu pro fiktivní úzkorozchodnou trať pro MSTS JZD 760 mm s názvem Taková obyčejná šichta. V této aktivitě absolvujete ranní směnu na maniplačním vlaku a podíváte se prakticky po všech zákoutích tratě. K aktivitě je přiložen soubor Read Me, který si prosím pozorně přečtěte. Doplňky k aktivitě stahnete zde. Případné připomínky, či dotazy posílejte prosím na http://forum.msts.cz/

vlákno Aktivity - tvorba aktivit / Aktivity Dan J.

 

Máte obyčejnou ranní šichtu na průmyslově úzkorozchodné dráze, kde se v pracovní dny pohybují osobní vlaky jen sporadicky. Rozvoz dělníků po místních závodech a děti do školy v Rudníku, která je jediná nejblíže, až na pár jednotřídek v místních vesničkách. O víkendech je provoz malinko hustější, jezdi zde rekreanti a chatičkári, to zase nejede nákladní doprava. Zrovna jste si v kanclu u předsedy vyzvedl klíčee od lokomotivy patřící JZD Budovatel, nakopnuli motor, ať se mašinka pěkně rozehřeje. Počkejte až dorazí Jarda, jede s vámi jako pomocník, aby jste nemusel všechno dělat sám, papíry má u sebe, takže vám řekne co a jak.....

 

image 

 

 

Je letní sobotní den roku 1987. Vy vezete pravidelní osobní vlak ze stanice Rudník do Kamenice. Parní provoz na této trati se již stal minulostí, dopravu zajišťují dieselové lokomotivy dodané ze všech koutů státu sdružených v Radě vzájemné pomoci RVHP. Na trati se pohybují nákladní vlaky, ale ty nepotkáte, poněvadž je sobota a v sobotu se v moderním socialistickém zřízení nemaká a jezdí se rekreovat na chatičky, k rybníkům či na výlet k troskám hradu.

image 

 

 

POZOR!
Před každou stanicí, kde je odjezdové návěstidlo (i skryté), doporučuji save a zastavit tak, aby jste byli schopni přes danou návěst projet po rozjezdu rychlostí nad 10km/h, jinak se může stát, že vám při průjezdu naskočí pod soupravou stůj a MSTS vás vytahuje ze hry.

Pracovní den 4.díl

  V tomto díle povezete poslední spoj jedoucí tento den, s lidmi na noční směnu. Tudíž zpáteční Os který jste před přestávkou přivezli do Radostovic, tj. Os Radostovice - Prakov - Kamenice a Os Kamenice - Prakov - Tisovec - Rudnik. Pozor: Pro stoprocentní funkčnost aktivity si prosím stáhněte z tohoto webu ze stránky "vozidla" upravený doplněný soubor eng lokomotivy TU47 o možnost tankování.

UPOZORNĚNÍ - Pro všechny díly aktivity je vytvořeno jedno readme. Najdete jej u 1.dílu aktivity.

image 

Pracovní den 3.díl

  V tomto díle (po krátké přestávce po příjezdu z lesních závodů) povezete jeden z mála pravidelných osobních vlaků. Os Rudnik - Tisovec -  Prakov - Kamenice a Os Kamenice - Prakov - Radostovice

image 

Pracovní den 2.díl

  V tomto díle aktivity vezete zaměstnance z práce a cestou sbíráte již naložené vozy, které jste ráno odstavili k nakládce dřeva.

image 

Pracovní den 1.díl

  Píše se rok 1970, úzkokolejná doprava je na ústupu. Ale tato trať se zatím drží, i když osobní doprava je omezena na minimum, (soboty neděle, přeprava výletníků a par osobáku tzv. šichťáky v týdnu) vše ostatní přebraly autobusy ČSAD. Vy vezete smíšeny vlak se zaměstnanci lesních závodů. Zatavujete ve všech stanicích a zastávkách a vyzvedáváte zaměstnance z okolních vesniček.


image